Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2013 01:39 - АЗ МОГА
Автор: mono91 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 326 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 06.06.2014 22:21


Все чувам, че не мога да правя дадени неща. Казват ми,че не мога да пея например.
Да ама Не. Всеки път влизайки в банята доказвам на съседите ми, че определено мога да пея, а те също показват колко харесват моя глас, като тропат отгоре. Но аз знам, че те тропат с крак по пода, защото ако ръкопляскат няма да ги чуя.
Веднъж пък един мой приятел художник ме накара да му нарисувам нещо. Нарисувах му куче, което той оприличи на кон и точно това ми доказа, че аз бих могла да стана велик художник. Големите гении винаги остават неразбрани.
Нека включа  и  танците. Някой пак подшушна, че не съм могла и да танцувам. А аз отвърнах, че щом го правя значи мога, просто движенията ми са по-  разчупени и иновативни и бих дала гаранция, че Лейди Гага скоро ще ме включи в някой неин проект, защото понякого на дансинга изглеждам така, сякаш ме бие ток.
Това, което всъщност исках да споделя е, че НИЕ можем всичко, да пеем, да танцуваме, да свирим и да творим.
Просто го правим под различни форми и по различен начин, защото ние сме такива- различни. Аз лично се занимвам с безброй неща и никога хорското мнение не ме е спирало да правя това, което харесвам. Аз може би няма да стана певица ,художничка или танцьорка, но зная че съм опитала и че мога да го правя дори да не е сред широка публика.




image 

Послепис : Противопоказно е единствено да правите Политика и Война , въпреки че на всеки втори в България това му се отдава .... 



Тагове:   мога,   аз,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mono91
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22029
Постинги: 37
Коментари: 43
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930